Mindenkinek van véleménye valamiről, de nem mindenki képes artikulálni, másokkal megosztani azt. Még ennél is kevesebben vannak, akik véleményükkel képesek befolyásolni másokat. Azt, aki sok ember véleményére tud hatni véleményvezérnek nevezzük.
Te véleményvezérnek tartod magad? Ha nem is gondoltál soha erre, biztos vannak néhányan, akik hallgatnak a véleményedre. A partnered. A gyereked (ha még nincs 14 éves). Munkatársaid. Barátaid. Biztos vannak kérdések, melyekben számukra véleményvezér vagy.
Biztosan használod valamelyik közösségi hálózatot (valószínűleg többet is.)
Ha ismerőseid, követőid olvassák a posztjaidat, lájkolják, kommentelik, megosztják azokat, akkor itt is véleményvezér, úgynevezett “nanoinfluencer”vagy.
A véleményvezér nem az, aki ezt állítja magáról, hanem akinek a véleményéhez egy szűkebb, vagy tágabb közösség igazodik. Ebből következik, hogy a véleményvezér egyetemen, vagy egy tanfolyamon nem képezhető. Nagyon jól taníthatók viszont azok a készségek, amik segíthetnek véleméynevzérré válni.
Ha másokat akarsz megszólítani, jól kell tudnod beszélned, világosan kell fogalmaznod, meg kell tudnod választani a megfelelő kommunikációs csatornákat.
Ezen a webhelyen ezekhez kapsz segítséget. Ha véleményvezér (B2B influencer, márkaevangelista) szeretnél lenni, és úgy érzed, rendelkezel már az alapvező készségekkel, de támogatásra van szükséged, keresed még a közönséged, itt a helyed.
A legjobb helyen vagy akkor is, ha cégednek, márkádnak hiteles, képzett, rátermett véleményvezért keresel. Válogathatsz adatbázisunkban, kérheted segítségünket a kereséshez, vagy a jelöltek szűréséhez. (Szeretnénk emlékeztetni rá, hogy itt nem nagy eléréssel rendelkező Instagarm és YouTube sztárok, hanem megfelelő szakmai háttérrel rendelkező B2B szakemberek megtalálására van mód.)
Kutatások igazolják, hogy az emberek egyre kevésbé hisznek a márkáknak, a “hivatalos” céges kommunikációnak. A B2B influencerek, véleményvezérek “kívülről” erősítik a cégek üzenetét, hitelességükkel, szakértelmükkel támogatják őket. Érdemes megpróbálni.
Tartalomalapú digitális ügynökségünkkel azért dolgozunk, hogy megoldjuk ügyfeleink azon problémáit, amikre a hagyományos marketing nem képes.